عشق من استقلال

عشق من استقلال

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 5643
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




عکس های تولد داش پژمان+ مصاحبه+بیوگرافی

مصاحبه با داداش پژمان

شب گذشته تولد پژمان منتظری ، مدافع با اخلاق و متعصب استقلال بود. دیروز وقتی با وی تماس گرفتیم سعی داشت خود را بی خبر و بی تفاوت نشان دهد ، ولی سرانجام اعتراف کرد باور نداشته روز تولدش در یاد هم تیمی ها و دوستان نزدیکش باشد!

· آقا پژمان تبریک ؟

بابت چی !

·بابت روز تولدت ، ان شاء ا... صد ساله شوید

واقعا یادتان بود ! فکر نمی کردم روز تولدم یاد خبرنگاران هم بماند.

· ما روزنامه استقلال جوان هستیم.

از طرف من از همه دوستان که به یاد ما بودند ، تشکر کنید .

·خیلی از هواداران هم زنگ زدند به روزنامه و تبریک گفتند.

از آنها هم تشکر کنید. ان شاء ا... بتوانیم با کسب قهرمانی جواب محبت آنها را بدهیم.

· پژمان 27 سالگی را تمام کرد و وارد 28 سالگی شد؟

خب ، یک سال دیگر از عمر من گذشت و یک سال دیگر به تجربیاتم اضافه شد. سالی که همراه با خاطرات خوب و بد بود.

· 27 سالگی برایت چطور گذشت ؟

خاطرات خوبی داشتیم، مثل کسب مقام نایب قهرمانی لیگ . البته هنوز هم اعتقاد دارم ما می توانستیم قهرمانی را کسب کنیم ، ولی دچار بدشانسی شدیم و امتیازات مفتی را از دست دادیم . خاطرات بد هم مربوط می شود به خط خوردن از لیست نهایی تیم ملی در جام ملت ها ، البته باز هم می گویم حکمتی در کار بوده و خواست خدا بوده است .

·خیلی از هواداران تماس می گیرند و نگران حضورت در دربی هستند ، چه صحبتی با آنها داری ؟

به همه آنها بگویید خیالشان راحت ، منتظری در دربی حضور خواهد داشت تا شاده پیروزی تیم در این دیدار باشد.

·پژمان ، چندمین مرتبه ای است که در دربی حضور داری ؟

اگر کادر فنی صلاح بداند و به میدان بروم . فکر می کنم 9 بار در دربی حضور داشته ام. دوست دارم در این دربی هم استقلال سربلند از زمین خارج شود.

·کدام دربی برایت خاطره انگیزتر از سایر بازی ها بوده است ؟

دو دربی فصل گذشته که توانستیم رفت و برگشت پرسپولیس را شکست دهیم.

· دوست نداری در این دیدار گلزنی کنی ؟

هر بازیکنی دوست دارد در دربی گلزنی کند که من هم از این قاعده مستثنی نیستم ، اما مهم موفقیت تیم است .

·روز جمعه به مصاف تراکتور سازی خواهید رفت ؟

بازی مهم و سختی است . آنها تیم قدرتمند و با سابقه لیگ هستند که از حضور هواداران پرشوری سود می برند و همین ، کار ما را سخت تر می کند ، اما یقین بدانید در این دیدار هم با حمایت هواداران آبی ، سه امتیاز را کسب خواهیم کرد.

·هواداران تاکنون در این فصل حمایت خوبی از شما داشته اند ، چه صحبتی با آنها داری ؟

از همه آنها تشکر می کنم و می خواهیم تا آخر فصل همین حمایت را از ما داشته باشند تا بتوانیم در کنار آنها قهرمانی را جشن بگیریم.

· باز هم تولدت را تبریک می گوییم ، اگر حرفی در پایان داری بازگو کن ؟

تلاش می کنم هر چه زودتر شرایط حضور در میدان را به دست بیاورم چون دلم برای بازی کردن تنگ شده است

بیوگرافی داداش پژمان

پژمان منتظری هستم،متولد 17/10/1362 در اهواز.البته در شناسنامه ام نوشته شده 15/6/1362.به این خاطر که خانواده ام قصد داشتند تا یک سال زودتر مرا به مدرسه بفرستند.اصالتا بختیاری هستم.محله ما در اهواز نیز زندان کارون نام داشت.واقع در کوی پلیس و نزدیک به محل زندگی سهراب بختیاری زاده.مجردم.3 برادر و یک خواهر دارم.فرزند چهارم هستم.دیپلمه تجربی.فوتبال برای من از سال های 76 77 آغاز شد.اولین تیمم جوانان پرسپولیس اهواز بود.بعد به تیم شهاب نقل مکان کردم.در ادامه سر از شاهین و دیهیم اهواز سر در آوردم و پس از آن پیراهن امیدهای فولاد را پوشیدم.به دنبال 3 سال حضور در فولاد با قراردادی 2 ساله به استقلال تهران آمده ام.در سطح تیم ملی تجربه بازی در مسابقات غرب آسیا و مسابقات آسیایی دوحه را دارم.به غیر از این به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شده است

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فاطیما دختر استقلال تاريخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.خوشحال میشم یه سر به اون وبلاگم تو بلاگفا بزنید اینم آدرس: /http://www.alinewsha.blogfa.com راستی نظر یادتون نره ها اگه نظر نذارید به لولو میگم بیاد بخوردتون بای دوستان عزیز

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to ss-mylove.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com